Известие

Collapse
No announcement yet.

Просто 33

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • така и така се сваля цялата предница, вие за 2 фара се чудите има ли нужда
    точка

    Comment


    • Първоначално публикувано от RealSeX Покажи съобщение
      е фаровете ги свалям с цел по голяма видимост не че е нещо наложително а за криво нямам мога спокоино да заява че купето ми е право като конец и няма грам ръжда и не е кърпено от както е станало кола
      Сега се сетих,че си с 1.7 16 мотор и там си трябва видимост,а на моя 1.4 всичко си е достижимо и видно място.
      А днес нищо не свърших.Капаците се държат на едно място отдолу в средата горе-долу.Но неразбрах винтове ли са,гайки ли?Има един цилиндър които влиза навътре и там е придържащия елемент които трябва да отвия,но бърках с пръсти и нерразбрах какво е болт-винт

      Comment


      • Първоначално публикувано от Triptih Покажи съобщение
        Сега се сетих,че си с 1.7 16 мотор и там си трябва видимост,а на моя 1.4 всичко си е достижимо и видно място.
        А днес нищо не свърших.Капаците се държат на едно място отдолу в средата горе-долу.Но неразбрах винтове ли са,гайки ли?Има един цилиндър които влиза навътре и там е придържащия елемент които трябва да отвия,но бърках с пръсти и нерразбрах какво е болт-винт
        Аз пък напълно изключих че тази ти е 8клапанова в този случеи бате Иво има най голям опит с този двигател той ще те упъти най добре ми се струва!!!
        Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

        Comment


        • болт и гайката му е отзад към блока. ако го свалиш и после закачиш без да махаш нещо от колата, вече ще ти викам Худини
          точка

          Comment


          • Взе да ми писваотново не свалих капаците.Ще взема да ги счупа вечеНикой ли не е правил тази операция?Отзад на блока стигам болтовете,слагам им 10 звезда,но отпред е трудното.На едното му слагам 10 тръбен ключ,но неможе да го захване или като върта превърта.Май понеже е дълъг ключа и влиза под наклон защото предната греда пречи.А на другата страна няма място.Явно ще трябва да режа ключа или да си намеря малък камък и то със тънки стени.

            Comment


            • чакай сега, защо искаш да свалиш капаците. ако искаш да провериш зацепването, ползвай тапите.
              ако имаш някакви съмнения за ремъците и не си ги сменял, направо си купи нови и разглабяй предницата. за да стигнеш до ангренажите, трябва да махнеш всички външни ремъци, шайбата на водната помпа и чак тогава капаците.
              за да имаш място, както стана дума, се сваля маската, радиатора и дори предния капак щото иначе просто не е човешко.
              точка

              Comment


              • Сменям водна помпа.Свалил съм капака,радиатора,двата ремъка(хидравлика,водна помпа)горните два болта на капаците и останаха долните болтове на капаците.Но се намират в едни цилиндрични дупки и невиждам какво става там.Трудното е да намеря подходящ инструмент който да е достатъчно къс да се провре между гредата и капаците и тънък да влезе в дупката

                Comment


                • малка гедорка ти трябва. за да извадиш водната помпа май се сваляше и ангренажния ремък.
                  точка

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Triptih Покажи съобщение
                    Взе да ми писваотново не свалих капаците.Ще взема да ги счупа вечеНикой ли не е правил тази операция?Отзад на блока стигам болтовете,слагам им 10 звезда,но отпред е трудното.На едното му слагам 10 тръбен ключ,но неможе да го захване или като върта превърта.Май понеже е дълъг ключа и влиза под наклон защото предната греда пречи.А на другата страна няма място.Явно ще трябва да режа ключа или да си намеря малък камък и то със тънки стени.
                    Отпред гайката е в самия капак,превърта ти в пласмасата на капака.Напъни малко капака и трябва да излезе,после с болт и гаика и заспива.
                    това е гайката
                    Attached Files
                    33Imola/1351cc/1994 & 33Boxer16v/1712cc/1990 & 164SuperV6/2959cc/1997

                    Comment


                    • Болта се отвърта с дълго камъче 10.
                      После аз винаги съм го изхвърлял.
                      Ако ти превърти в капака, просто го изкубваш !
                      Друг разумен начин няма!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • Благодаря за снимката,едно малко гедоре би свършило работа(трябва да купа вече).Утре ще гледам да свърша тази работа.

                        Comment


                        • незаменим инструмент е. има по 20-30лв комплекта, по-добре такъв,отколкото да си чупиш ръцете.
                          точка

                          Comment


                          • Изписах цяла страница за долния болт на капаците,а се оказа толкова проста и лесна задача.Оказа се ,че има само един болт отзад,а отпред няма нищо.И просто се мушнах отдолу и с ръка ги отвихОтвих и помпата.Въобще работа за един ден,ама като за пръв път я проточих с дни.

                            Comment


                            • Забравих да се похваля.Имаше едно претрисане при работата на мотора,оказа се прескочил зъб на ангренажното колело.След центровка заспа.
                              Маркуча към бензиновата помпа отново след 6месеца е напукан и сложих нов.Та тук е момента да попитам как да разпозная качествените маркучи за бензин и къде от Пловдив да си взема.Бях взел преди време едни гумени,но тънки и след 3 паления вече бяха подути и с балончета.И сега този след половин година напукан.Сега съм взел с плетка отвън,да се надявам че ще изкарат повече.

                              Comment


                              • Ако набараш някой от Москвич, ще си ок!
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X